if you dont talk i'll walk..

jaha, vad kan man inleda med? Gårdagen va suuuuper mysig. Malin kom hit och sen åkte vi hem till Jennifer eftersom att vi skulle få skjuts till stan, väl inne så insåg alla att plånboken inte direkt va lika taggad på en helkväll på en mysig uteservering så vi enades om att det var mycket billigare att stå i kungsan och skaka rumpan och ha en toppen tid med underbara artister och varandras underbara sällskap, det va riktigt kul och alla ifrån min dansskola var ur grymma! Nästa år SKA det vara jag som står där, nu ska jag fokusera 100000% på min dans & skolan (som btw börjar om typ tio dagar?!!? vart tog mitt sommarlov vägen!?) Efter kungsan så åkte vi till kebabhouse för att få lite mat, mumsigt, tur att jag hade snygga tjejer med mig så vi fick rabatt, haha!

Imorse gick jag och mannen upp vid nio, tog tio tåget hem till mig för att mysa med min morbror, hans nya tjej och Pontus. Pontus har lärt sig simma och dyka så han ville visa upp det i poolen, han är så fantastiskt duktig min gullponke! ♥
Efter det körde jag ner till nynäs och vi handlade, sen körde jag ut på Sandhamn för att lämna kräftorna till malin eftersom att vi ska ha kräftskiva imorgon, urmysigt! Sen åkte vi vidare hem till Thomas och Pernilla eftersom att min moster fyllde år, där spenderade vi några timmar och bara mös. mina favorittjejer va ju såklart där.
det finns inga ord i hela världen som kan förklara hur mycket jag älskar min familj & släkt
Sen åkte jag och niklas hem till hans pappa med Anders och dom kollade fotboll, jag försökte plugga lite teori eftersom att jag noooog kommer försöka ta mitt körkort inom en snar framtid, jag viiiill

Nu sitter jag här och vi har precis ätit middag, jag är supertrött även fast det känns som om jag inte gjort något annat än o sovit idag.. Imorgon är det ännu mera körning på listan, precis som resten av veckan!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0