its not because of you

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig, istället för att sola efter körlektionen (som btw gick sisådär..) så gick jag och jennifer till mammas jobb och hämtade lite kläder till mig :) Där blev vi fast ett tag och sen gick vi till ö&b och köpte hårfärg och sen vidare till Centrum och mötte upp Niklas, kopierade en nyckel hem till han och sen klippte jag mig, nu sitter jag här hemma hos min fina Jennifer och ska när som helst färga mitt hår, måste bli utväxten.. ser för täskigt ut!
Nej nu måste vi agera oss, kan inte komma hem till Niklas allt för sent. hoppas ni har haft en lika toppen dag som jag ♥

Kommentarer
Postat av: liivan

haha vad söt du är linda! självklart skyller vi på varandra!!! that's what friends are for! hahaha! skoja! :D <3<3<3

2010-08-19 @ 22:50:31
URL: http://dynamitel.blogg.se/
Postat av: fffflllikcis

snyggis hur klippte du dig? <33

2010-08-19 @ 23:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0