jag vet inte vart jag ska börja..

nej helt ärligt så vet jag inte vart jag ska börja.. det kommer ändå bara bli kaos i min skalle och kommer säkert vilja skriva ut massa grejer som jag inte ens vill här..
jag försöker mig på ett inlägg ändå..
igår hyrde vi film och åt tacos, vi hyrde pride and glory. helt ok men ganska skum.
imorse gick jag upp halv nio för att åka iväg och jobba min första dag som kontaktperson, jag tyckte att det funkade superbra :)! vi va inne i stan och såg Eclipse (mmmmm vet, lite efter) men den va iallafall gryyyyyyyym!!!!
sen åkte jag hem och vi hade kräftskiva, så jag har praktiskt taget myst hela kvällen och försökt få ordning i mitt huvud. det har inte gått bra.
FANSJÄVLAHELVETESSATANSÄCKLIGA)!#!/&"#(€)"/#)(")!€/"(&-485/"€/%€)%#"(€/"RCPSKIT
PUNKT JÄVLA SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0