ny tv

skolan gick toppen, vi gjorde typ ingenting. efter skolan följde jag med olivia som skulle hämta nyckel hos lulle. men det slutade med att vi satt oss och väntade tills han slutade istället.
sen gick jag hem till min kära man som satt och nördade fifa på hans brors nya 42 tummare, (han har också fått en men den ska han ha hos sin pappa). Nu ska vi göra några mackor så vi står oss till middagen, sen vidare till hans lillebrors fotbollsträning.
Jag har gjort en spotify lista med baaaraaa OC musik, åh vad jag saknar den serien! det måste verkligen vara den bästa som någonsin gjorts!
tror jag ska kika på några avsnitt innan vi ska till Calles träning. nostalgi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0