saturday

min man verkar inte förstå grejen med mensvärk & dåligt morgonhumör...

gårdagen var trevlig, det bjöds på goood mat och god dricka och mysigt sällskap, jag shoppade ju även lite nödvändigheter som jag behöver just nu. va ju tvungen när man fått lön :)
sen åkte vi till Heron och niklas och Jocke köpte en varsin tv, sen hem och så blev det middag och allt.
Nu har vi precis vaknat, ligger och väntar på att vi ska äta frukost. ikväll ska vi gå ut eftersom att Josefine är här, kommer säkert bli väldans kul :)
jag ska försöka att göra om hjärtana Amanda, kan inte lova för mycket men jag fixar det, och projektarbete kommer bli KIIIIING! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej, men det gör nog inte så mkt.

Men du ska ju göra annat också eller hur?

jag ska ju bara göra hjärtana :)



Eller hur :D <3

2010-08-28 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0