sommarlovstest!

druckit tills du spytt? nej :)

Sårat någon? njae, halvt typ..

Förlorat en vän? nope :)

Träffat nya människor? Jaaa! (:)

Kysst en främling? haha ne

Tagit droger? nej usch!!!!

Haft en sommarflört? nej

Gråtit? Aa

Skrattat tills du kissat på dig? nej men tills jag gråtit iallafall :D

Tältat? Nej

Varit vaken en hel natt? nääästan, jag och olivia sov typ två timmar..?

Solat? ja. men det syns inte

Badat? Ja faktiskt :)

Haft ett förhållande? ja, har fortfarande

Gjort dig riktigt illa? noooo

Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej, det kommer

Läst en bok? ja :)

Skickat fel sms med flit? Haha nej jag är inte tolv?

Suttit vid datan en hel natt? nej, men långt in på natten.

Näckat? no

Solat naken? Topless?

Fått utegångsförbud? Haha neeej.

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja.

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej!

Varit i slagsmål? haha ne

Pussat någon utav samma kön? yep!

Sjungit högt på ett berg? inte vad jag vet

Kysst någon i regnet? Aa think so

Kysst någon i skogen ? Aa

Kysst någon du inte borde? hm, maybe

Tappat rösten? näst intill!

varit på festival? Nej

Gått upp i vikt? vet inte

Gått ner i vikt? dont know

Brännt dig? Aaaaaaaa

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? hahah aaa!

Varit utomlands? nej

Gjort ett bra köp? Ja :)

Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja ;D

haft skadeglädje? Alltid!

Sovit under bar himmel? Nej.

Vad kommer du sakna mest? vene

Har du svart ärligt på alla frågor? yep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0