sverige - skottland summering :

hm, fotboll är väl inte riktigt min grej. vi hamnade på typ rad fyra och fick fyra eller fem bollar på oss när de värmde upp, jävla sopor! Skottarna hade så jävla mycket coolare klack än Sverige, sverige har en mesig klack, någon sorts fort utav en klack ledare som skrek i två minuter sen gick han. Det va sånt jävla ståhej för zlatan, dom tillochmed visade han under den SVENSKA nationalsången, då blev jag förbannad, ZLATAN ÄR INTE SVENSK!! och jag har absolut ingenting emot invandrare, men jag bara hatar zlatan, har inte direkt någon anledning. jag gillar bara inte diva fasonerna och att han tror att han är någon slags super stjärna. Sure, han är as bra, men det finns en gräns.
Vi kom hem runt halv tolv något och somnade rätt så snabbt där efter.

nu ligger jag kvar i niklas säng, måste gå upp och göra mig i ordning nu eftersom att jag ska på ett möte angående lite grejer om några timmar, måste hinna duscha och äta frukost och allt!
Sen ikväll ska jag äta middag med min familj också, ojojoj det va ett tag sen faktiskt, Som jag har längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0