we sex them up

gårdagen var helt U-N-D-E-R-B-A-R! god mat, god dricka (blev dock lite för mycket för malin & sandra? haha) men jag hade kul, vi satt ute och pratade, dansade, tog massa fula bilder och bara mös. jag lämnade WO vid tolv eftersom att jag fick värsta huvudvärken, vid två blev jag väckt utav att sandra och malin skulle gå och lägga sig, alltså herregud! det kan beskrivas med en elefant flock flög in i sovrummet, skämt åsido ;)
imorse vaknade jag vid tio, vid elva bar det iväg till haninge för att köra dubbellektion. gick strålande! boka gillinge måste jag göra snart också, jag skaskaskaskaska ha mitt körkort SNART! :)
Sen köpte jag lunch / frukost på subway, nu sitter jag hemma hos Niklas mamma helt ensam och väntar på att han ska komma hem, han slutar om en och en halv timme och den tiden ska jag använda till att plugga teori :)
Sen ska vi till hans pappa, vet inte om vi ska till deras nya hus eller vad kvällen bjuder på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0