dag 13. den här veckan

den här veckan vet jag inte riktigt hur jag ska förklara.
Igår va jag i skolan och sen sov jag hemma hos min finaste fison. Det var mysigt!
idag har vi haft julfest, vi kom tvåa. sved lite lagom...
Imorgon är det julavslutning och det kommer bli myspys, sen ska jag glida runt i centrum med mina tjejor och små shoppa lite, förhoppningsvis så lyckas jag komma hem med lite mer julklappar.
På torsdag har jag inget planerat och på fredag är det julafton. Det är med blandade känslor som jag vaknar på fredag.
Lördagen ska vi fira jul med farmor och farfar, söndagen vet jag inte. ska kanske sätta undan den dagen för några mysiga vänner! men vi får se, vad ska ni göra i veckan? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0