dag 6. min dag

Min dag började med att jag försov mig imorse, inte alls bra.. fick stressa för att hinna allt jag skulle hinna. Sen va det Lucia tåg i skolan och sen blev det lussebull & julmust mys med Sofia och Sandra i våran hemvist, det finns inte ens ord som förklarar hur mycker jag älskar er mina finaste flickor!
sen hade vi lektioner, det va segt men gick ganska fort.
Sen åkte jag, Matilda & Eric till mammas jobb och jobbade lite. skönt med pengar.
Efter det åkte jag och matilda till Haninge och åt middag tillsammans. KÄRLEK TILL HENNE!
sen åkte vi buss, 848an. i hate it! men snygg chaufför va det, i spångbro bytte jag buss till 783an. Tänkte om någon ville ha lite onödig info så vet ni iallafall.
Nu har jag precis smällt i mig en apelsin och borstat tänderna. Så nu är jag redo för sängen, måste bara jobba lite på mitt sociologi arbete som ska in imorgon, sen är det nana som gäller. om jag nu kan, jag hatar att sova själv.
Och imorse vaknade jag under fel täcke så är lite skraj för att somna nu (jag sover med två täcken men det ena kramar jag bara, så blev lite obalans när jag vaknade. Freak? i know...)

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är nu öppnad, kolla om de va du :)

om inte så anmäl dig till lucka 15 redan nu :)

kram

2010-12-14 @ 09:50:04
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0