dreaming with a broken heart

Nu har jag kollat på en OC skiva, på riktigt det är den absolut bästa serien som gjorts! jag älskar oc, mer än jag älskar hockey typ. eller nej, det är nog rätt så jämnsidigt. hm, får bli en funderare.
Nu ska jag iallafall göra mig iordning för natten och sen försöka sova, ska sova helt ensam inatt. Får se hur det går, kan sätta pengar på att jag kommer gå in och lägga mig i erics soffa. hm.
Just nu är mitt humör inte det bästa, folk kan tagga långt. usch.
imorgon (idag?) är det nyår, alla är taggade till tusen. men jag då?
Jag ska iallafall vara med mina fina flickor, hemma hos Lina tror jag att det blir. Vi får la se.
Haninge lutar det emot iallafall, sovplats vete fan. Om någon vänlig själ har en extra sovplats i haninge kan han ju slå en pling, vore najsigt!
nej nu ska jag sova så jag inte förstör mina finastes nyår imorgon, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0