fem minuter

Jaha, nu är allt över, vi har kollat på kalle, ätit det gigantiska julbordet och öppnat alla klapparna. Så jävla mycket stress och pengar nerlagda på att det ska ta fem minuter för alla att öppna klapparna och sen är det bara slut? jag fattar inte, jag har lagt ner hur mycket pengar som helst på alla julklappar i år men ändå så gav jag inte bort nånting. herregud säger jag bara.
Just nu sitter jag och min familj och kollar på sällskapsresan, jag börjar få spring i benen.
SImon har iallafall suttit och skickat söta små rim till mig hela dagen, Nicklas och Mickan har varit på besök och just nu är jag helt slut. skulle kunna somna här.
Men så ska det inte vara. Ska slänga upp lite bilder sen hade jag tänkt, om jag orkar dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0