fuck alla er

Idag är mitt humör helt åt helvete. Vaknade lagom tidigt, chillade i sängen och kollade på skumma svenska filmer. Sen åkte Pontus hem, jag och Eric städade lite hemma och slog in dem sista klapparna, nu ska jag bara vänta på att mamma blir klar med vad hon nu ska göra sen ska vi ner till nynäs och lämna alla julklappar, sen ska jag träffa Jimmie och Adam. Får hoppas att dom kan få upp mitt humör, för jag orkar inte ha det såhär.
Imorgon är det julafton och jag har lust att sova över hela dagen, va vaken i en halvtimme typ så man kan öppna presenterna säga tack och sen sova igen.
Nej nu ska jag inte dra ner er med mitt humör mitt i erat julmys.
Så jag säger hejdå här, vi hörs när vi höööörs.
hur hittar man styrkan när allting bara är slut?




bjuder på en mysig julbild!


Kommentarer
Postat av: Ronja♥

Hos min pappa :) med hela släkten på hans sida,!

2010-12-23 @ 19:35:26
URL: http://ohronjas.blogg.se/
Postat av: Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se

Hejsan, nu är jag tillbaka från mitt roliga blogguppbehåll! :) Är allt bra med dig?

2010-12-23 @ 21:55:51
URL: http://bjurlerstamjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0