GOD JUL!

Min dag har varit bra, lämnade massa julklappar hos mormor och småkusinerna och sen åt jag middag med Adam och fick en jättefin julklapp. jag bär den med stolthet och dina ord ekar i mitt huvud ♥
Sen myste vi hemma hos Jimmie och kollade film och bara mös, pratade massa skit och stöttade varandra, helt ärligt, vad hade jag gjort utan er?
Nu är jag iallafall hemma, la mig nyss i min säng och funderar på om jag ska sova lite, min säng luktar Pontus, jag gillare lite sådär smått. Måste kolla om det finns något bra att se på tv också, jag citerar en liten vän "du har över 100 kanaler, nånting måste det ju finnas att se!" men så är inte fallet, det finns typ aldrig nånting att se. Tv suger.
Idag är det julafton också, vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag hatälskar julen.
Fast i år är den jobbigare än vanligt. men det är lite personligt så det tänker jag inte skriva om här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0