golddigger

Nu har jag städat mitt rum, det blev jättefint! bäddat rent sängen också, och allt har jag gjort med mina nya klackisar på fossingarna, så nu dunkar mina fötter som jag vet inte vad.. Kommer aldrig överleva en helkväll med dom imorgon, haha!
Så nu ligger jag i min säng, har precis kollat på julkalendern och tryckt i mig en lussebulle. Väntar på min bror som alltid ska ta långduschar precis när jag vill borsta tänderna och gå och lägga mig, börjar bli lite smått irriterad..
Nej nu ska jag slänga mig i sängen, min dag imorgon består av massa håltimmar. Och sen ska jag ut med mina finaste flickor! om jag längtar. utan er är jag ingenting!







Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- so true!

2010-12-17 @ 01:07:29
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0