HOCKEY

åh herre vilken dag, jag va jätte duktig på turismen och kom riktigt långt faktiskt, känns otroligt skönt!
Efter skolan så gick jag och Pontus till centrum och käka lussebulle, (julens höjdpunkt) och sen glodde vi i lite affärer.
Sen tog jag tjugo i sju tåget hem, lat som jag är så tänkte jag att jag inte orkade gå den lilla biten ifrån nynäs gård upp till bussen för att jag inte orkade frysa, så jag hoppade av vid stationen istället och först läste jag fel på busstidtabellen på en timme, sen efter en kvart märker jag att jag läst fel och att nästa buss inte går förns en halvtimme, sedär vad man kan bli straffad för att man är lat. hade jag orkat gå den där lilla bussen hade jag varit hemma vid det där laget.. Och det hjälpte inte att bänken jag satt på bara blev kallare och kallare ju mera jag satt, så jag kan ju bara buga & tacka mig själv för den fina urinvägsinfektionen och förkylningen som antagligen kommer komma snart, lovely!

Men iallafall, efter många om och men så kom jag hem, nu har jag slängt i min mammas thailändska kyckling gryta som inte va thailändsk och nu ligger jag och myser i min säng och kollar hockey. Hur underbar kan en kväll bli?
Nu är matchen slut och jag ska ta och plugga lite, men sova tidigt blir det. typ halv elva, måste kolla på julkalendern som jag missade imorse.
Imorgon börjar dagen med jobbmöte, underbart!
Nej nu ska jag dyka ner i böckerna. vi hörs när vi hörs! puss

Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Hellu!:) Hoppas allt är toppen! Kika gärna in min reseblogg:)



Kram Sofie

2010-12-02 @ 21:43:21
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

sv: neeej vad glad jag blir:D allt bra med dig?:)

2010-12-02 @ 21:50:47
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: ronja♥

jag vet jag suger på att svara på kommentarer, men skolan dödar just nu, skulle vara kul om du ville svara på en fråga i min blogg, skulle vara lite kul att veta puss, !

2010-12-03 @ 23:27:22
URL: http://ohronjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0