julaftonskul

vem är snyggast i världen? johnny depp & beckham!
ska bli skoj att: träffa mina tjejer på söndag.
ska inte bli skoj att: gå och lägga mig
önskar att jag var bättre på: att plugga o skita i känslor
vad saknar du? allt?
favoritplagg i garderoben just nu: ingen speciell favorit :)
längd: 1.64 typ
byter gärna garderob med: lauren conrad
byxa eller shorts: beror på
mitt rum kan beskrivas som: katastrof!
mig själv med tre ord (just nu): trött, seg, jävligtuttråkad
jag tränar: dans
jag ville bli när jag var liten: dagisfröken
höger- eller vänsterhänt: höger
humör just nu: sleepmode
något jag absolut inte äter: potatis
kläder just nu: vanliga
vad sa du senast: ona-mashi-ajaaa
hur många kuddar sover du med: sex
spelar du något instrument: haha inte som ska nämnas här!
morgon- eller nattmänniska: natt i think
sparare eller slösare: eeeeh slösare
bästa film: har måånga
har du några homosexuella vänner: sisi
tror du på mirakel: hoppas kan man
tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja om man verkligen tycker om någon så
hur många barn vill du ha när du blir stor: två eller tre
bio eller promenad: depends
snarkar du: nej pratar i sömnen istället
stjärntecken: vädur
vilka insekter är du rädd för: alla typ?
det här är jag bra på: skämma ut mig själv
bästa bok: snabba cash
vad vill du jobba som: teckenspråks tolk.
chips, morötter eller godis: chips OCH godis
pizza eller hamburgare: hamburgare = donken? men PIZZAAAA
tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: siiii (:
stökigt eller välstädat (hemma): haha stökigt
gungar du på stolen: risk för det finns ja
vilken hand håller du gaffeln i: höger
gillar du att sjunga: jaaaaa
anser du att du är stark: haha hulken!
använder du knark: knark är bajs!
kaffe, te eller inget: inget
smink: om orken finns
vad använder du för skor just nu: uggs
favoritfärg på kläder: svart typ?
senaste person som du pratade med: Simon 
vem gick jag senast på stan med: Sandra, Fia & Matilda
skällde senast på: jag vet faktiskt inte. Mamma i guess
senatste låten jag hörde: 50 cent ft Ne-yo Baby by me
senaste filmen jag såg: sällskapsresan
senaste mat jag åt: julmat
senaste puss: P
senaste kram: Ellie tror jag
senaste resa: oj. Karlstad 
favvolåt: många olika
favvoämne: ehm dono. alla är rätt så roligt
favoritplagg: leggins eller mjukisar
favoritskor: uggs typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0