laidback men ändå så tung

Nu har jag precis kommit hem, nästa stopp är sängen. Efter halva dagen tröttnade jag på att ligga hemma så då åkte jag ner till min vän Jimmie och mös där med han, bea & Adam.
Vi hyrde film o käkade pizza. Jag valde film så självklart va den värdelös.. men jag hade det trevligt iallafall, som alltid!
Just nu sitter jag och kollar på eftersnacket på hockey, djurgården torskade efter sudden. En poäng är iallafall mer än inget, så nu ligger vi bara ett placering över AIK. surt, men vi klättrar på!
Förevigt djurgården oavsett vad :)
Nej nu ska jag nana, imorgon är en fullspäckad dag. Skola, bio med mina underbara flickor, på lördag står julshopping på schemat. Söndag bjuder på bio med mina underbara småkusiner, jag älskar mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Olafseline

good job please keep on the good work

2011-03-21 @ 08:35:26
URL: http://olafseline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0