Trassel

imorse ringde klockan vid åtta, det va alldeles för tidigt! mitt huvud gjorde ont, jag kunde inte andas och jag höll på att hosta tills jag spydde. usch!
Vi åkte och hämtade Hanna och sen mötte vi upp Pontus vid Heron och sen såg vi den nya Disney filmen "Trassel". Den va faktiskt bra, som alla Disneys filmer :)
Nu ligger jag i fåtöljen, helt knockad. Jag kan sätta hela min underklädes låda på att jag är döende nu.. jag har inte tid att vara sjuk!
Nej nu ska jag kolla om det finns något att äta till middag, eftersom att jag är hemma så äter vi lite mindre godare mat, haha intern skämt. men så känns det. nu ska jag sluta gnälla, ikväll vill jag gå på nattbio med mina tjejer.  ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0