världen är elak

Alltså jag har haft en sån toppen helg hittills! igår va det ju utgång med mina underbara fina flickor, efter många om och men kom vi iallafall iväg, vid tiden när vi kom in så va det inte så många där men det ändrades snabbt. En lite halvt överförfriskad Matilda fick stå för underhållningen i början av kvällen, och ja, efter ett tag hamnade vi alla på samma nivå (inte på matildas, utan hon kom till våran nivå). Sen dansade vi hela natten, ja vi gick när det stängde. Jag hade så otroligt kul, mina tjejer måste vara det bästa som finns. på riktigt, ingenting kan gå fel när jag är med dom! Efter så blev det donken och sen blev det hemgång, efter flodhästar som lutade en emot sig, ryck och rädsla för att missa hållplatsen och otroligt fina sovbilder på alla så kom vi iallafall hem hela. Jag tror vi kom hem runt fem, halv sex rycket. Då va det bara till att trängas på Marias toalett eftersom att alla skulle ta bort smink, kissa och allt det där andra man gör innan sängen. Sen ställde jag klockan och kastade mig i säng.
Imorse när klockan ringde så ville jag verkligen inte vakna, det va fööör tidigt, för få timmars sömn. Men de va bara att pallra sig in i duschen, sen ner till oden för att köpa kebab och sen upp och fixa iordning lägenheten. Vid två mötte jag upp Pontus och jag bjöd han på djurgårn match (han är aikare). Även fast det blev förlust så hade jag en toppen kväll. Efter hockeyn åkte jag hem till Andy, vi kollade på typ två filmer och bara softade. Nu är jag hemma och ska närsom helst sova så jag orkar upp imorgon för att kolla på när Jonna blir nynäs lucia, underbart!
och juste, vi festade med Patrik ifrån förra säsongens paradise hotel, han va fett soft och myyyycket snyggare i verkligheten. hehe liiiiiite cool info nu mitt på natten.




jag älskar er oavbrutet! + Sandra, BIGGEST LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0