wall street

gårdagen var awesome! jag älskar mina tjejer så mycket att det gör ont, och jag ställer alltid upp oavsett vad. det vet ni!
det bjöds på godmat och underbart sällskap hos Matilda, sen drack vi vin och pratade skit i några timmar innan det bar av in till stan för att skaka rumpan på entourage. det va kul, inge mer kan jag säga. idag har jag legat i sängen hela dagen, sen åkte jag hem, duschade, åt middag och fixade mig lite och sen åkte vi till torö för att fira Angelica som fyller 20 på onsdag. Sen körde Mattias mig till nynäs och sen tog jag bussen hem.
Nu ligger jag i sängen med min gamla data, den suger. min mac är kvar hos Fia. måste hämta den imorgon typ. men nu har jag ingen lust att skriva nå mer, ska slänga på en film och sen försöka sova, kommer inte bli det lättaste känner jag.

vila i frid finaste Joakim. världen är inte rättvis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0