2 - 0 !!!!

igår kväll jobbade jag ju som sagt, jätte segt. min förkylning satte verkligen stopp, nös hela tiden, har nysit och hostat så mycket nu att jag har träningsvärk, hehe.
när jag kom hem slängde jag mig i sängen direkt för att försöka få sova några timmar, klockan tolv var det ju nedsläpp sverige - tyskland, sverige vann med 2 - 0. så himla underbart! nu har OS dragit igång på riktigt för mig!

nu har vi precis haft historia redovisning som gick skiiit! eller ja alla i min grupp var super duktiga utom jag, jag glömde mitt papper hemma (y)..
sen är det lunch, sen matte tror jag. eller ja jag hoppas på det, måste verkligen plugga! prov imorgon och det ser inte lovande ut.
bli av med min fördömda förkylning måste jag bli också.. imorgon är det dans och sen ska jag och niklas hålla i någon fotbolls turnering och sen hockey.
sen på lördag är det stor partaj för de nyblivna 20 åringarna! :)

looking forward to it

Kommentarer
Postat av: Amirmolly

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2010-12-19 @ 12:44:24
URL: http://amirmolly.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0