2010-02-05

nu sitter jag här, på historian. dagen har varit helt okej.
började med teckenspråk, gick otroligt bra! sen va det matte, det gick faktiskt också bra. :) känner mig riktigt stolt :D
nu har vi historia, håller fortfarande på med emancipationen. vet inte riktigt vad det går ut på, men jaja. det löser säkert.. :)
efter skolan blir det dans som vanligt, funderar starkt på att köra ett dubbelpass eftersom att jag missade det förra veckan. :)
ikväll vill jag göra något kul, synd bara att man ska upp 7.30 & jobba, inte alls taggad!
får se ifall det blir Torö, skulle verkligen vara mysigt, men som sagt.
jobbet stoppar, jag ska nog säga upp mig hEhEhE (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0