a lot like love

godmorgon!
nu sitter jag här i skolan, tur att jag fick komma in, glömt mina nycklar. eller lagt dom någonstans hemma för att jag inte skulle tappa bort dem i helgen.. suck!
idag går jag tills halv fyra, skit segt..
skulle egentligen klippt mig men så blir det inte, bra ändå kanske. eftersom att jag inte har någon aning om hur jag ska klippa mig. jag hatar sånt!
känner mig fortfarande sjukt seg sen helgen, haha!
menmen, jag får bita ihop, hade ju iallafall kul :)!
såg på a lot like love igår också, sjukt bra film!
ibland önskar jag att allting bara skulle kunna vara som på film, att man bara kan få tillbaka en person, precis på det enkla sättet som det är i film.
shit jag hatar det..
jag ska kämpa, för jag ger inte upp förns allting är som det ska & rätt igen, jag ger inte upp förns jag har dig igen..

idag är det ett år sen du lämnade oss Tobias, du är saknad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0