alltså herre...

jag vet inte riktigt vart jag ska börja, jag vet inte hur jag ska tackla situationen.
förutom att absolut inte bry mig,
jag vet att vill man något riktigt riktigt mycket så får man det tillslut,
det kan ta hur lång tid som helst.
men man får stå ut, ha is i magen.
och just nu så bryr jag mig inte ett skit,
helt ärligt.
även fast folk som absolut inte känner mig tror att dom kan nå mig genom små kommentarer på deras bloggar osv,
it isnt working!
jag vet att det mesta nu är bara falskhet och handlande i stundens hetta.
det är synd bara att inte alla kanske kan inse det.

och texten är inte riktad till någon eller något!




texten fast motsatta hållet. om ni fattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0