datafri

åh vad skönt, igår tog jag en datafri dag. helt underbart skönt!
vi hade friluftsdag, va på rudan med mina underbara flickor, vi åkte pulka, byggde snö slott, vandrade med stavar. vi skulle egentligen pimplat också, men isen såg inte ut att hålla så vi byggde en snö gubbe istället. tror att bilderna kommer upp på facebook snart, eller hoppas. skynda gullu!
friluftsdagar är otroligt mysigt! har man en anledning till att gå i mjukis byxor och bara inte bry sig, hEhE.
efter det åkte jag hem direkt, la mig i soffan började kolla på spider man 3. fick kolla i typ en timme, sen kom pappa hem och sålde våran soffa.
då bar det vidare till sängen, sov i några timmar. sen tvättade jag och fixade lite på rummet. vid 19.00 va det hockey på tv och jag bänkade mig med en köks stol i vardagsrummet eftersom att mamma & dom inte kommit tillbaka med våran nya soffa..
sen kom mamma & pappa hem med den nya soffan, fåtöljen & pizza. underbart! :)
hockey myskväll hela kvällen, tyvärr förlorade djurgården, men 1 poäng är bättre än ingenting alls!
nu sitter jag här & har matte, sjukt jädrans tråkigt. och blir bara mer & mer förvirrad.
idag är det dans & sen ska jag kanske ut och mysa på torö med mina underbara, ingenting planerat ännu. :)
kanske åker med therese hem efter, Johan kommer ju hem idag igen, vore trevligt att hälsa på han. :)
L-O-V-E's just another word I never learned to pronounce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0