kors då...

nu har jag precis kommit hem, känns ovanligt tidigt för en fredag kväll. haha.
kvällen började ju med middag hos farmor & farfar, jätte trevligt! efter det så åkte jag till ösmo för att möta upp svanberg men han dissa ju sönder så då gick jag hem till min lilla Hampus istället, chillade där några timmar och sen mötte jag upp pillan & elin, vi gick bara runt.
hade ovanligt kul som bara tolv åringar kan ha, HE-HE
nu ska jag nog hoppa i säng, jobbet som kallar imorgon och jag har absolut ingen lust att träffa doooom, haha!
menmen, a man gotta do what a man gotta do. right?!
efter det blir det myskväll hemma hos min lilla älskling med tacos och massa gott, mumsigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0