onsdag morgon

godmorgon, nu sitter jag här i skolan med fia och sara, ska snart ha engelska med Sune, inte det roligaste kanske. efter det har vi långrast & sen lunch sen skapande.
sen ska jag nog stanna i skolan och plugga, behövs verkligen! kanske jobba lite matte?
igår träffade jag min underbara sebastian, vi åt middag på ett Café och bara pratade, efter det åkte vi hem till mig och gjorde fruktsallad och åt kladdkaka, glass & fruktsallad och kollade på American History X, helt underbart bra film!
nu är jag stolt över Sebastian för att han sett hela, filmen är ju ett mästerverk!
sen åkte han hem vid halv elva, då kollade jag på slutet av SYTYCD, underbaaaaaart!

hat är en börda,
livet är för kort för att gå runt och vara förbannad hela tiden,
vi är inte fiender,
vi är vänner,
vi lever i en och samma värld,
man får lära sig att hantera situationen,
en värld full av hat & fiender går inte att leva i.


Kommentarer
Postat av: sebbe

<3<3

2010-02-03 @ 23:12:07
Postat av: linda

<3<3<3<3<3

2010-02-05 @ 10:48:25
URL: http://lindazetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0