orklös

nu sitter jag här, överväger starkt att åka hem och verkligen ta mig i kragen och plugga även fast jag är hemma.
matten fattar jag inte ett piss av hur många gånger jag än kollat på gleerups hemsida. fyyyy!
svenskan är litelite enklare, men måste ändå plugga.
ögonen går i kors och jag är så himla trött. även fast jag somnade kvart i åtta igår kväll och sov till halv sju typ. hur kan jag vara så himla trött?
helt otroligt....
om du bara tillåter mig,
så ska jag visa dig,
att jag inte är samma person längre.
allt som förstörde oss är borta.
jag är en helt ny person,
så ge mig chansen att bevisa det för dig,
alla våra drömmar,
dem kan bli sanna,
man behöver bara tro.
det är svårt nu,
båda har fått tagit smällar,
jag gjorde allting fel,
men det betyder inte att det är över föralltid.
man måste ge allting en till chans.
för att få våra drömmar att gå i uppfyllelse,
min dröm ska bli verklighet.
jag ger inte upp
- andrum är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0