pannakaka!

nu sitter jag här med en mage som håller på att spricka, va pannkaka i skolan och jag tryckte i mig fem stycken! haha! :)
nu behöver jag nog inte äta middag ikväll känns det som..
men iallafall, nu har vi håltimma i tre timmar för att sen ha teckenspråk i en timme, jag sitter och överväger ifall jag ska åka hem eller stanna, kan ju plugga hemma, fast chansen att jag gör det är ju inte så stor, så bättre att jag stannar här kanske..
nej nu ska jag nog ta och plugga lite matte & svenska, två prov nästa vecka. ogilla!

i'll be a better queen for you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gullet, du glömde att vi har historia nästa vecka också

2010-02-09 @ 19:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0