PLUGGTIME!

fick sluta två timmar tidigare idag, skulle på studiebesök med teckenspråket. vi gick till en folkhögskola i Haninge som hade tolk utbildning där dom stod och förklarade lite om hur det va osv. riktigt kul! :)
eleverna som vi hade som "guider" hade bara gått där ett år och dom kunde redan teckna flytande. Jag blev riktigt lockad utav att kanske utbilda mig till tolk efter gymnasiet, funderat lite på det innan men nu blev jag nästan helt fast! :)
nej nu ska jag inta min plats i soffan igen och fortsätta plugga svenska, teckenspråk och matte. kanske lite historia också.. hm det är mycket nu!
men jag kämpar på. betygen rullar in som det ska. jag gillaaaaaaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0