SEX & SAMLEVNAD

ja, min alla hjärtans dag blev minst sagt lyckad, hur mysig som helst! trotts att jag inte tycker att avatar va mycket bättre på bio än hemma i soffan så var det en hel lyckad dag! :)
och att bli bjuden på bio utav en söt prick sitter aldrig fel, (:
idag har jag varit i skolan, vi har haft sex & samlevnads dag, Olle waller ifrån "fråga Olle" va i våran skola och pratade lite och svarade på frågor, sen diskuterade vi svartsjuka också, fy. ibland känner man igen sig i vissa situationer. USCH!
efter skolan så åkte jag ner till nynäs och mötte upp Svanberg, vi gick och fixade lite grejer och sen gick vi hem till han och åt middag med hans mamma & tommy, hans syster kom förbi en snabbis också, ytterst trevligt!
sen skulle han på teori kurs och då åkte jag hem.. nu sitter jag här, sitter och överväger ifall jag ska kolla OS eller plugga matte?
OS lockar nog liiite mera.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0