so silly boy

aaah! praktiken går bättre än bäst faktiskt, idag bakade vi eftersom att läsveckan tog slut och delade på det, super gott!
jag älskar alla de små underbara barnen och personalen. dom kör practical jokes på varandra heeela dagarna, alltså jag skojar inte.
idag när ena skulle gå hem så hade de andra stoppat en hockey klubba och en sopborste i hennes jacka, sen fyllt hennes ena stövel med apelsiner och bananer, och den andra med plastpåsar med kikärtor i. alltså det tar aldrig slut, på riktigt.
ingen dans blev det heller.. fitt tågen går ju aldrig som dem ska ch jag tänkte inte sätta mig på tåget helt ensam för att stanna mellan alla stationer, no way!
så får se vad kvällen har att bjuda på, ska iallafall iväg till farmor & farfar och äta.
juste, sverige åkte ur OS. jag höll helt ärligt på att börja bråka, jag och Danne sörjde hela dagen, Ola med. haha
nej men nu har jag precis duschat och smörjt in mig med någon "nästan-som-brun-utan-sol" grej, eftersom att svanberg och jag ska åka till sydpoolen på måndag, man vill inte direkt se ut som en alvedon då. hehe...
sen på söndag ska jag förmodligen hem till hans mamma igen och äta middag där, om jag slipper jobbet dvs, men det lär ju aldrig hända..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0