tisdag.

godmorgon, puh! idag är jag riktigt trött. sommar vill jag har också, sommarkläder och sommarnätter.
hur underbart låter det inte?
igår åkte jag direkt till mammas jobb efter skolan, vi åkte till bauhaus, jag köpte en lampa & dom en tv hylla.
vi kollade på färg också. eftersom att jag förmodligen ska göra om i mitt rum när min lillebror drar till Barcelona.. :)
efter det åkte vi bara hem, åt en underbart god middag! sen spenderade jag hela kvällen i soffan, pendlade mellan Outsiders och Familjen annorlunda. alltså det finns så sjuka människor i sverigen, som hon Maja igår, va rädd för tjocka människor? herregud...
familjen annorlunda är bara kul att kolla på, familjer med 10 barn typ. haha tänk om jag blir så? då skulle varenda dag bli som att praktisera, haha!
nu sitter jag i skolan och väntar på att fia kommer, vi ska upp i gradängssalen och kolla på Romeo & Julia, den nya versionen med leonardo dicaprio eller vad han nu heter. Alla säger att den är bra, köpa frukost borde jag nog göra också. :)
& idag ska jag spendera lite tid med min underbara Sebastian, snacka skit och bara vara. mysigt!

everything is never as it seems,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0