update!

ja, nu ska vi försöka att kortfatta helgen, eller ja. lördagen och söndagen.
lördagen började med att jag åkte hem till therese och martin och mötte upp therese, sen gick vi vidare hem till johan för att han och micke fyllt 20. satt där och chillade ett tag, johan försökte lära sig slåss, det gick kanske inte sådär toppen!
sen gled vi vidare till Slacker och satt där halva natten typ, hur mysigt som helst! lagom mycket folk och skratt,
en ny pojkvän fick man också, man tackar man tackar. HAHA!
sen kom jag hem till min sovplats runt halv fyra kanske? dog direkt innan för dörren kändes det som, så jävla slut!
vaknade runt tolv på söndagen, låg kvar i sängen tills två och chilla galet, tog en låååång dussch och kollade lite OS.
sen kom erika och pickla och hämtade mig och vi åkte upp för att kolla alagsmatch och BJ, båda torska, lite surt
kom hem och dog ännu mera, fyfan.
ibland mår man som man förtjänar..

nej nu är det praktik som gäller, jag är galet otaggad och nervös.. 


                                                            It kills me that I can't be with you, 
                                                            thought I was the key you're playing. 
                                                       Don't know I just gotta, be the one you let bleed out.
                                                           Wish I didn't know you, got me feeling stuck.
                                                                  I can't let you go, just my luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0