12.50

yessir! nu sitter jag här & har håltimme tills 12.50, kuuul. jenny kommer inte heller så vi kan inte kolla på my sisters keeper, får väl bli ett till O.C avsnitt då... haha (a)
hade teckenspråk imorse, helt ovärt. vissa fick göra prov & vi andra fick sitta och öva på grejer vi gjort förut.
igår va det jobbmöte, tog på mig allt för många pass tror jag. jag kommer fan ta livet av mig, h3h3h3h3..
har nyss fixat en lista till idah eftersom att vi ska fira henne imorgon och jag står för musiken, haha, dom får skylla sig själva när dom sätter mig på musiken :D
hungrig som aldrig förr är jag också, försov mig imorse igen, go figure...
nej nu blir det O.C i massor, hoppas att simon kommer snart så jag kan få hans hörlurar. :)

det är sprickor i fasaden,
jag är inte dum baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0