CIMON

ååååh, först och främst måste jag berätta hur jävla sur och förbannad jag är över att Stefan & cimon har fått lämna paradise, men ändå så är jag så gryyyymt glad över att Andreas är tillbaka, MUMS.
men jag fattar inte hur Jackie tänker, jag tycker inte om henne längre.. blä.
men iallafall, idag har vi haft engelska, b kursen med Sune, han är tråkig. har tråkig röst och jag har inte fattat något som helst intresse för han alls.
men jag ska ge han några mer chanser och verkligen anstränga mig för att få ett bra engelska betyg. inte fått betyget ifrån engelska A ännu, det får vi på fredag som senast. jag är sjukt nervös faktiskt. inte fått reda på hela betyget efter nationella, men på första delen fick jag VG så jag hoppas på det bästa! :)
nu ska vi ha Skapande, ska böja på våran teater som vi ska göra.. snövit, den kommer säkert bli jätte bra :)
idag ska jag jobba & jag håller tummarna för att stormen inte slår till så jag kommer till jobbet i tid.. :)
skriver mera sen kanske! :)

slänger upp en bild på snygg-cimon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0