3 juli

Godmorgon på er alla underbara, sovit gott? Det har iallafall jag. så himla skönt att få sova i ett rum som inte blir 10000° så fort solen tittar fram.
Jag och mamma har precis ätit en god frukost ute i solen och nu sitter jag och väntar på att Olivia ska vakna och höra av sig så jag kan få komma ut i solen någongång. Jag hatar att vakna först hela tiden..

att en i din ålder kan bete sig som en fem åring? det är för mig bara patetiskt. Jag är bara glad att slippa allt nu.
och NEJ inlägget är inte om den personen ni tror, så gissa vidare!

Kommentarer
Postat av: Joachimdaniela

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-02-09 @ 14:01:17
URL: http://joachimdaniela.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0