Knockout

igår försov jag mig men hann ändå till jobbet i tid, imorse försov jag mig på riktigt och hann inte alls till jobbet i tid. kom 45 minuter försent fast det gjorde ingenting sa dom. Hela morgonen gick helt åt pipsvängen så det vill jag inte ens skriva om, dagen har flytit på som vanligt. Bakade efter lunch och sen mötte jag farmor och liftade med henne hem.
Just nu gör jag det jag är bäst på, - ligger på rygg i soffan och gör absolut ingenting. mitt huvud värker och jag skulle behöva packa färdigt det sista, men jag orkar verkligen inte.
Blev hembjuden till sötEmma ikväll också där det vankades grillkväll meeeeeen mitt huvud sätter nog stopp för dom planerna. :(
nu ska jag börja prata med min lillebruuur om vad vi ska äta, jag orkar inte äta middag sent på kvällen som alla andra dagar.




HÄR HAR NI MIN KOMPIS OLIVIA, VI ÄR INTE FRISKA TILLSAMMANS MEN JAG SAKNAR HENNE ÄNDÅÅÅÅÅ <3!!

Kommentarer
Postat av: Oliviaaaaa

aw miss you tooooo! <3

2010-07-23 @ 22:54:48
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0