minigolf & gottgott i kvällssolen

Jag hade en störd dröm inatt (igen) & när jag vaknade imorse var jag så arg på Jossan och Niklas, jag höll på att klappa till honom, men som tur kom jag på att det var en dröm innan! haha ;D
Efter jobbet så kom Niklas till nynäs, vi gick till hamnen med Idah och Natha och spelade minigolf, jag förlorade. go figure? Efter minigolfen åkte Niklas hem och vi andra gick och köpte glass, sen började jag vandra genom Nynäs för att gå hem till min morbror. där bjöds det på något gott i kvällssolen och sen åkte jag, mamma & Pappa och handlade.
Nu har jag precis ätit middag och kollar på tv med pappa, ikväll ska jag sova tidigt!
gjort halva min tid på jobbet nu, känns otroooooligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0