Onsdag

Idag har vi verkligen inte ådstakommit någonting annat än massa tv tittandes, svullandes och bara tagit det lugnt. Det har verkligen varit hur skönt och efterlängtat som helst, och så har vi bokat biljett hem. mina och Malins öldrickar planer gick i stupet när det bara fanns platser kvar på 19:10 färjan på lördag. menmen, sen kanske min fina Niklas kommer och hämtar mig i nynäs ifall det inte går någon buss hem till han, jag vill ju inte sova ensam. Plus att vi inte har träffat varandra på en hel vecka då. Och btw så är han bäst genom tiderna eftersom att han slår personligt rekord varje dag, i massa olika grejer! :)


how to spell your old friends? P-A-T-H-E-T-I-C

boy you gotta problem, and you aint foolin no one but yourself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0