önskan om en lördagmorgon

helvetesjävlafan"#()!€!#&€!)#"(!"=#(=!(€€=%/€!="€!"(#!!!!!! ja, så började min morgon ungefär när jag insåg att jag skulle stå nere vid bussen om 20 minuter och jag inte ens hade gått upp ur sängen än. Tur som man har så är man ju tjej och kan göra ofattbart många saker samtidigt så jag hann. Jobbdagen flöt på helt okej bra, ganska segt i värmen men jag tröstar mig med att det bara är tvåååå dagar kvar! klingar det bra i örat? MYES!

Efter jobbet gick jag ner till centrum och fixade några ärenden, jag är allt bra. har lite grejer att fixa i Haninge också inför nästa vecka, men det får jag ta tag i en annan dag.
Sen kom Emma och hämtade mig och skjutsade hem mig snäll som hon är (:
Nu ska jag ta tag i all tvätt och börja packa lite smått inför Campet, väskan måste vara klar på fredag morgon 07:05!, bäst att sätta fart, vi hörs sen. PUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: liivan

men åaaah gumman vad du gör mig glad! tack!!! du är så vacker, det ska du veta!

2010-07-21 @ 17:45:28
URL: http://dynamitel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0