"pajja brillorna o allting asså..."

Jag hann absolut inte blogga igår, eftersom att det va Måndag så va det dags att jobba igen, dagen gick lagom fort och när jag slutat så mötte jag upp Niklas. Vi gick hem och hämtade Jimmie och sen vidare ner i hamnen och åt glass. Sebbe kom och hämtade oss och skjutsade hem oss, sen drog vi ut på sjön med johan, Isak, Jimmie, Sebbe och Axel. Sebbe pajjade brillorna och ramlade i vattnet med kläderna på när han skulle skjuta ut båten, han hade en toppen kväll! (y)

Idag va det jobb igen, det var verkligen hemskt att behöva gå upp när Niklas fick ligga kvar och sova hur länge han ville... det var inte enkelt att jobba i värmen, men jag behöver pengarna! :)
Nu ska jag vara social med min pojkvän (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0