skjut mig tack

Jag fick en anonym kommentar på mitt förra inlägg som jag tänkte börja med att svara på ; Jag jobbar på ett äldreboende i nynäs som heter Lotsen.

Så var första dagen avklarad, gick väl helt okej. så sjukt långtråkigt bara, blir ju mest sova för gamlingarna så man sitter mest typ.. Lite halvjobbigt men man ska väl inte klaga, jag kommer nog inte klaga sen när pengarna rullar in iallafall :)  Min sista timme på jobbet använde jag till att baka en äppelkaka som jag ska få smaka imorgon, hehehe det rimmar typ.
Efter jobbet åkte jag och Emma till haninge och jag klippte mig, blev inte sådär jätte nöjd, efter det kom Niklas och hälsade på oss så jag fick träffa han iallafall 20 minuter idag, Sen åt vi på donken och sen åkte vi hem. Jag fick stå i Ösmo och vänta på bussen i ungefär 40 minuter och det gjorde inte direkt min dag bra.
Mitt huvud värker som bara den och jag funderar på att gå och lägga mig vid nio, det tycker jag låter som en bra idé. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0