trååååååååååååååååååååkigt

Personen som senast
såg dig riktigt glad - Emma och Emma tror jag 
såg dig ledsen - ehm, oj.. Olivia tror jag
sa att hon/han saknade dig - Niklas
sa jag älskar dig öga mot öga - ehm OJ! det måste nog vara olivia det också.. eller Eric :)
skrev jag älskar dig - Mamma
sa jag älskar dig i telefon - vet inte
fick dig ledsen - eeeh. Adam
fick dig glad - Niklas

Vänskap

någon/några du litar på - Emma, Niklas, Olivia, Idah, Malin
är din bästavän - alltså, emma kommer ju alltid vara min bästavän oavsett vad. men annars Hampus i think
som betyder väldigt mycket - Idah
du börjar glida ifrån - Idah, Olivia
någon tid du saknar tillsammans med - Idah, Erika O och Olivia
någon/några du inte vill förlota - alla min vänner
klarar du dig inte utan - vänner & familj

Allt mellan himmel och jord

Ditt fullständiga namn - Anna Linda Carolina Zetterman Snäll
Födelsedag - 15 april
Stad - nynäshamn
Relationstatus - förhållande
Längd -1.64
Vikt - en tjej avslöjar inte sånt
Skola - Fredrika Bremer Gymnasiet Merika
Piercing - ja
isf vart? - tungan, näsan & naveln
Tattoo - ja
isf vad? - Eric på handleden men det kommer fler
Syskon - 1 bror
Sport - daaaaans
Något du saknar - vansta tider
Något du vill ha - flera tatueringar
Bästa du vet - oj
Sämsta - dig
Räcker det med frågor? - nej jag har ju tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0