trötthet och maaaassaaaaa grejer att göra. vafan

Nu har jag nästan precis kommit hem. Direkt efter jobbet åkte jag till haninge och spenderade eftermiddagen hos min man. riktigt trevligt faktiskt, det gäller att ta vara på dom små stunderna vi väl kan träffas nu när båda jobbar och det bara är massa grejer som ska skötas hit och dit :)
Vi spenderade hela eftermiddagen i soffan och bara mös, åt massa onyttigt och bara pussade på varandra, han är allt bra min karl! (:
Nu ska jag slänga i mig något snabbt att äta och sen ska jag hoppa i säng, har varit vaken på övertid hela veckan och det har visats på morgonen, suck!
Måste börja slänga ihop massa grejer inför dance campet också, eftersom att jag har nada tid att göra detsenare. TAGGA TILL TUUUUUUUUUUUUUUUUSEEEEEEEEEEEEEN!!!!!

nu ; mat
pyyyyyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0