17 juni

Jag har kommit på mig själv med att faktiskt blivit lite smått intresserad av fotboll, jag vet inte om det bara är för att det är VM eller om jag bivit hjärntvättad, hm..
Men iallafall nu sitter jag och Niklas hemma med pappa och kollar fotboll, frankrike - mexiko. Dom skjutr bara över målet hela tiden, det stör mig.

Igår sov jag hemma hos Niklas efter att han, jag, lukas & Olivia hade hyrt film. vi hyrde "the collector", as äcklig och störd film men rätt så bra iallafall, jag hoppas att det kommer en uppföljare annars så suger slutet.
Så dagen har spenderats hemma i Niklas säng med fotboll, vi skulle egentligen gått hem till Lukas men vi hann inte. nu har vi precis varit och handlat chips och cola och ska fortsätta kolla på fotbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0