better mistakes tomorrow

tänka sig att jag alltid gör samma misstag varje år.. Dagen har spenderats på nicksta med underbart folk och superskönt väder, jag har dock bränt sönder hela min rygg, jag ser ut som en nedrans kräfta och satan vad ont det gör! men iallafall, efter all sol så gick jag, jimmie, adam & sandra till ph och Adam bjöd alla på mat, hehe najsbajs!
Sen hämtade Sebbe upp mig och skjutsade hem mig så jag fick packa väskan inför imorgon och sen skjutsade han mig till nynäs igen, tog åtta tåget till Haninge och nu sitter jag här hemma hos Calle med han och herr o fru munter. Fan vad irriterande dom kan vara ibland, men jag gillar dom ändå.
Calle är duktig och grillar just nu och ikväll ska vi väl bara mysa, imorgon är det midsommar och den ska spenderas hemma hos Calle tror jag, det är iallafall planerna idag, dom kan ändras på fem minuter. Så vi får se vad som händer. nej nu ska jag vara social med smackarna. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0