dagen efter

Ja igår var det ju studenten som jag skrev om innan, det var galet kul. jag vill också vara sådär glad. bara ett år kvar!
På kvällen skulle vi egentligen dragit oss in till stan och firat men det va ingen som orkade med det så vi hamnade hemma hos Lukas kusin och hennes pojkvän och satt där, trevligt!
alla hamnade hemma hos Lukas på kvällen och somnade inte förns fem imorse och va väl inte direkt pigg när jag vaknade, stackars olivia som skulle jobba..
låg och drog oss i sängen ett tag och lyssnade på lulle som försökte ta sig upp ur sängen, stackarn vad dåligt han mådde!
Hela dagen har bestått av Pizza, läsk i stora mängder sömn och fotboll, nu är jag hemma och ska försöka ta tag i mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag.... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0