:@

jag är förbannad, riktigt riktigt sur. anledningen tänker jag inte ens gå in på, för det är lika mycket mitt fel.
Jag ligger och tröstar mig med popcorn och fotboll, jaaaaa jag måste blivit hjärntvättad! elfenbenskusten gjorde nyss ett mål så nu står det 3 - 1, fast det borde inte ens varit mål tycker jag. dödare målis får man nog leta efter, jag hejar iallafall på brasilien (eller hur fan det nu stavas). eller portugal, eller england, men det är bara för beckham, och han spelar ju ändå inte. så jag skiter fullständigt i vilka som vinner, jag är bara ute efter underhållningen.
nej nu ska jag fortsätta kolla. ska sova själv ikväll också, jag längtar inte direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0